Alla inlägg den 17 april 2009

Av Mert - 17 april 2009 21:46

finns de på riktigt och hur gör man bananer? Så sa en liten flicka på busen till en något stressad dagisfröken,ha, ha. Jag blev glad av hennes frågor!

Av Mert - 17 april 2009 20:20

Jag känner mig lite låg och ligger i soffan och försöker räkna ut när jag kan ta nästa värktablett. Jag säger till gubben - finns det når kul i tidningen idag. Han svarar , ja , de har börjat kapa information från webläsare. HUR KUL är det?

Av Mert - 17 april 2009 19:23

Seriöst, jag har funderingar på att anlita ett medium , tänk om man kunde få kontakt......

Av Mert - 17 april 2009 18:41

Ju mer tiden går, ju fler begravningar jag går på. Så inser jag att det finns saker kvar att göra..... Jag vill alltid vara med dottern hon liksom fattas mig då hon inte är här. Jag måste prata med sönerna då och då och utan mannen går det inte. Men, men jag vill skriva en bok. Ja, inte en som nödvändigtvis ska publiceras men jag har något att berätta som kanske någon en  dag vill läsa? Jag vill resa jag vill vara frisk och jag vill att alla mina vänner och hela min stora underbara familj alltid ska få vara lyckliga och ha det bra. Jag vill att alla barn som föds till denna värld skall vara planerade,efterlängtade och garanterade en lycklig barndom. Det vill jag.

Av Mert - 17 april 2009 18:33

Finns det ett språk som heter så? Ja, vi ska ha besök på måndag på jobbet från Mongoliet. Jag skulle tycka att det vore häftigt om jag kunde hälsa dem välkomna på deras eget språk!

Av Mert - 17 april 2009 18:32

Jag kom en halvtimme för tidigt och fick komma in direkt då patienten innan inte hade kommit. Allt gick bra och gubben hämtade mig efteråt. Har ont nu då bedövningen släpper. Är så glad och lättad!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards