Alla inlägg under april 2009

Av Mert - 30 april 2009 23:16

Kom så äntligen in till sjukhuset och fick en cortisonspruta som har börjat verka och jag mår bättre. Vi var ensamma ikväll dottern var med oss och handlade på COOP och stack i väg med sambon och grillade med kompisar.

Av Mert - 28 april 2009 16:49

Vaknade vid 2 av värk tog en tablett. Gick upp vid 3 somnade vid 5 sov till 8. Åkte till Ls begravning i Nacka kyrka. Vacker och gripande akt. Så trist med alla som dör omkring mig. Vi åkte till Fabrikörsvillan vid Nacka strand och där serverades smörgåstårta och fika. Trevligt. Solen bröt till sist ut. Nu har sjukhuset hörs av och jag har fått en akut tid på torsdagmorgon. Ska se om jag orkar jobba imorgon. Dottern är på väg hit för att hämta lite papper som  hon behöver för en anställningsintervju imorgon. Min chef ska sluta :(

Av Mert - 25 april 2009 13:58

Vi firade Ms 20-årsdag i B igårkväll. Vi grillade och hade jättetrevligt så kul att få träffas allihopa. Skulle vilja att vi kunde ses lite oftare bara. Lille W var ju underbar och han skulle man ju kunnat tagit med sig hem hur lätt som helst. Har varit på Netonet och köpt en högtryckstvätt och gjort rent altanen nu. Ska fixa lite med blommor ute i detta underbara sommarväder . Vi höres!

Av Mert - 23 april 2009 18:23

Den lilla rosa, skrattande plastgrisen har nu hamnat på sidan men är lika glad ändå. Jag tycker det är kul att titta på folk och eftersom jag reser en hel del i vår kungliga huvudstad så ser jag verkligen en hel del. Alla sorters mäniskor i alla möjliga olika sorters kläder. Häftigt! Ur tvärbanan i morse kom en ung mamma med barnvagn i stor kofta och palestinaschal, följd av två kostymnissar. Efter dem en liten dam som fick mig att tänka på paddor (!)? Liten och hopptryckt på något sätt.... Kul på jobbet idag: kollegan säger :


jag är så glad att jag och min dotter (snart 20 år) fått så mycket bättre kontakt. Vi pratar med varandra om allt och litar på varandra och har ett jättefint förhållande. Då svarar en annan kollega , va kul och jag hörde att hon ska åka utomlands snart? Mamman svara : Va, det hade jag ingen aning om! Ha ha verkligen ridå!!!

Av Mert - 23 april 2009 18:21

Dagarna som gått har varit jobbiga pga tandvärk och ont i en del leder. Jag äter antibiotica och värktableter och kan jobba men inte mycket mer.


Veckan som gick har trots detta ändå varit bra, mycket jobb men kul på jobbet. Tina Turner på globen i måndags och imorgon ska jag till M i Bålsa och fira födelsedag.

Av Mert - 19 april 2009 12:27

Svullnaden har ökat får hålla mig lite lugn idag. Var till ICA har pysslat lite med blommorna som ska ut på altanen , bara det blir varmt snart.

Av Mert - 18 april 2009 11:44

Den underbara lilla dottern har ju fyllt år i veckan och det firar vi, familjen och släktingar idag på em. Grattis Gosan!

Av Mert - 18 april 2009 10:19

Vaknade och har sovit ganska bra men var väldigt svullen. Hoppas det går ner under helgen då jag på måndag ska till Globen och se Tina Turner!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards