Alla inlägg under mars 2009

Av Mert - 29 mars 2009 16:30

Varför ha man en blogg?

Jo , man vill skriva och man vill kanske bli kommenterad?

Får man skriva vad man vill? Nej, man får inte kränka någon.

Vilka bloggar mest?

Vet ingen statistik men nog verkar det som att de som inte förvärvsarbetar är överrepresenterade.

 Vad beror det på?

Har väl tid och ork.


Av Mert - 29 mars 2009 15:29

Var på Oscarstetarn och såg My faril Lady igår. Jätte bra, Tomy Körberg. Helen Sjöholm och Jan Malmsjö samt en del unga förmågor som jag inte vet namnet på. Jättebra! Varpå Niki och åt teatermenu efteråt den var inte lika bra ... Idag har jag tvättat, strukit städat lite och sett en film med J och nu har jag börjat titta på e-läxan. Ska väl börja med lite middag så småningom. Vädret verkar fint men jag har så svullna leder att jag tar och vilar mig idag. Grannen UD på landet ringde och undrade över att vår bil stod där...ja, ja en del har bekymmer...

Av Mert - 26 mars 2009 22:09

Idag var det mycket på jobbet , två extra möten och ett angeläget telefonsamtal Gick tidgare pga läkarbesök men imorgon är jag på plats hela dagen. S har pluggat hårt ända till 21 i biblioteket. P får tillbaka på skatten. Läser om Stieg Larsons "Män som hatar kvinnor". Det var ett par år sedan och jag blev sugen då jag sett filmen.

Av Mert - 24 mars 2009 18:28

Dopet var fantastiskt vackert i söndags. Kul att det finns ungdomar som håller fast vid framiljetraditionern! W var underbar! L följde med hem och har varit med mig på jobbet imorgon blir det shopping i stan innan hemfärd till Malung. Hon har varit superduktig. Jag ska läsa engelska i morgon kväll. S hade öroninflamation...och har nu fåt antibiotica jag hoppas hon blir frisk snart. R var här med bilen , blommorna blev kvar hemma och han körde hem i vår gamla bil. Tack för att du finns underbara unge! Du vet väl om att du är värdefull?

Av Mert - 21 mars 2009 15:44

Grattis älskade gubben för att du finns och alltid är en källa till glädje!

 :)

Vi har varit och fikat och uppvaktat Peter nu och hade trevligt som vanligt. Nu är S ute och övningskör med far sin och jag tar hand om tvätten.

 R ringde imorse och det är jättemycket snö i torpet. Ska plugga min engelska nu. Har en hel del att göra i helgen och  imorgon åker vi vid 12 för att hinna ut till kyrkan och är nog inte hemma förrän 17-18. Jag ska ju ha prao denna vecka !!!

Av Mert - 15 mars 2009 20:50

Bättre nu. Jag gråter inte ofta men nu har jag gjort det och nu känns det bättre. Jag vet vad jag har att kämpa emot och jag vet att jag ska klara det. I´m a winner!!

Av Mert - 15 mars 2009 15:59

Okey, jag förlorar jag ger upp jag orkar inte mer. Ska inte kämpa och försöka nå det jag inte kan få. Ledsen just nu men det går över. Fråga mig inte.  Är bara tvungen att få vara ledsen ett tag.


 

Av Mert - 15 mars 2009 10:22

Jag skulle INTE sova länge idag, hade jag bestämt. Jag sover ändå som en stock till 9.30 Fattar inte att när helgen kommer så är jag alldeles slut. Nu ska  jga åka till min pappa och ta hand om honom lite. Han har fått lite post igen som han inte förstår och vi ska kolla hur han har det med mat och tvätt. Broder S hade varit och storhandlat i veckan så det borde inte vara något som saknas ....sedan ska jag ta tag i mn engeskaläxa,  inte så hemskt mycket denna gång , men jag måste ändå skriva en redovisning över varför jag gillar en viss Sportkedjas hemsida? Trist ämne men får väl... gå ska vara på ca 170 ord. Sedan blir det till att laga den lilla middagen, vi ska äta kykling ikväll. Hur jag gör den och vad jag har till,  vet jag inte ännu, det ger sig. Nej nu börjar det närma sig slutet på deta inlägg, vi ses.

 http://www.slutet.se/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards