Alla inlägg under mars 2009

Av Mert - 14 mars 2009 17:06

Frida ska ha loppmarkand för att hennes klass ska kunna åka på klassresa. Vi träffas på dopet nästa vecka och jag ska försöka skramla ihop lite som jag tror de kan sälja. Kramizar till alla!

Av Mert - 14 mars 2009 17:05

Håller jag tummarna för ikväll. Vi ska äta pasta med hemlagad god köttfärssås och sedan har jag faktiskt köpt en påse med gelehallon att synda med.

Av Mert - 14 mars 2009 17:01

Vilken vecka!


Jag har haft alldeles för mycket denna vecka och varit så trött . Har säkert med att L att gör att hon är så svårt sjuk men också det faktum att jag har långa resor, kvällskurs en gång i veckanoch tränar och jobbar heltid. Sedan vill man ju träffa sina barn och  ,pappa och syskon och inte bara gubben som man är gift med. (Fas han är inte så dum). Idag fick jag iallafall sova ut !! Skönt.

Av Mert - 8 mars 2009 19:28

Igår var det rulle hela dan iväg och handla, hem till pappa och på middag med melodifestivalen på TV hemma hos C och R. Jättetrevligt. De bjöd på en god kyklinggryta med ris och till eftrerrätt kladdkaka. Lite vin och Bailies gick också ner. :) Idag har jag gjort engelska läxan och tränat. Gick inte så bra på träningen känner mig seg i kroppen sov en halvtimme då jag kom hem och har lite huvudvärk. :(  Broder L ringde och grät. Nu är slutet nära och de vakar på Karolinska, väldigt , väldigt sorgligt. Jag lider med dem och tänker på dem. Kram och See you.

Av Mert - 8 mars 2009 11:04

Läste ut ovanstående bok i morse och den var bra, spännande och lättläst. Ska plugga engelska nu och ta mig till gymmet under em. Vi hörs . See you!

Av Mert - 7 mars 2009 11:32

Känner att jag ska börja skriva på ett nytt sätt och tror att en ny blogg är det rätta. See you!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards