Alla inlägg den 9 april 2009

Av Mert - 9 april 2009 18:04

Vi hade handlat jättemycke god påskmat och jag stod utanför ICA och valde bland blommorna. Då var A-S där. Vi  inte setts   på ett tag men vi kände genast igen varandra. Hade flyttat (igen) är en orolig själ jag vet inte hur många adresser jag har i min adressbok....nytt förhållande igen....hm hur många partnerr har det varit? Har iaf barn med flera vet jag. Pigg och pratig talade hela tiden om hur underbart allt var och jag hoppas att det är sant. Har alltid varit skeptisk till folk som hela tiden talar om hur lyckliga de är eller hur bra de har det. Lyckan tiger still, tror lilla jag. Kaos föder kaos , skrev jag en gång , och det fanns en del som inte gillade det. MEN jag tror att godhet föder godhet och jag tror att är man van vid kaos så klar man inte av att ha det lugnt , stilla och vardagligt. Kaos föder kaos och nu är det Blåkulla som gäller!

Av Mert - 9 april 2009 16:05

Yippi andra gänget med små söta Påskkärringar. Så kul att de gamla traditionerna bevaras. Bläcket har kommit! Bra jobbat av UPS.

Av Mert - 9 april 2009 16:03

Jobb och jobb och mera jobb. Sedan fort till V-by och bubblade med dottern i telefonen. Saknar henne då hon är borta. P behövde låna lite pappaer till datorn så vi åkte över med det. Nu ska jag ta en dusch sedan ska vi fixa TACOS!

Av Mert - 9 april 2009 16:02

Vårens första snigel på trappan. Liten ,  men ändå, så är han redan vaken!

Av Mert - 9 april 2009 16:00

En rosa plastgris ligger i gräset invid busshållpatsen. Alla fyra benen i skyn och ett härligt leende. Jag blir glad varje morgon då jag ser den!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards