Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Mert - 10 maj 2009 21:48

Efter jag varit till far så möttes vi dottra mi och jag. Var duktiga och tränade riktigt hårt. Jag var verkligen genomsvettig och trött efteråt. Träningen har funkat bra denna vecka. Skönt !  Köpte ett par foppaskor och två pocketböcker idag. Hem och åt god middag. Sov en liten middagslur på ca en halvtimme. Tittat lite på TV. Ska till jobb nr  två imorgon. Nu så ska jag plocka fram lite kläder och saker till morgondagen. 

Av Mert - 10 maj 2009 10:31

Då min chef deklarerade att han skulle sluta så kom Monkan och sa: Skaru inte söka?

Aldrig , svarade jag.

Dagen efter på första maj då vi var och kollade demonstrationerna så frågade hon samma sak igen och varför jag inte ville söka? Är det för att du inte är rikigt frisk? Rädd att inte orka?

.......................


I veckan kom sedan MO och frågade om jag skulle söka?! Nej, sa jag . Varför, sa MO?

Har inte tänkt mig själv som arbetsledare sa jag. Men det är du ju redan svarade MO??? Ja, informellt så är det ju du som tar kommandot och fungerar som arbetledare redan idag...

Hm,  kansketänkte jag, och  så jag tog hem annonsen kollade den noga och på fredagen sökte jag...hjälp! Är det detta som jag vill? Klarar jag det? Kanske inte ens kommer på fråga...är iaf kallad till en intervju på torsdag... finger cross!


Av Mert - 10 maj 2009 10:28

Vaknade tidigt ont i handen ;( upp och strök fixade lite frukost och har nu duschat och fixat mig i ordning. Ska bli hämtad vid 11 av broder L och ska åka till far. Efter det tar jag ett pass på SATS med dottern. Middag bli entrecoté . Mums. Få se vad som händer mer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards